superwill blog

Twój nowy blog

BMMAle nie wiem co napisać, więc wysilę się tylko na tyle;) .
SS MIchuck

Chora:(

1 komentarz

Siedzę chora w domu… :(
Ale co mi z tego, jak w poniedziałek i tak będę musiała iść do sql? :/

Zwłaszcza, że w tym tygodniu szczególnie nie ma po co tam iść? ;)
Pzdr=*

Mam drugiego kompa…
Mam neta…
Ale co z tego, jak znowu przestałam to pisać…;P
Dobra, ja idę poszukać jakiś sensowniejszy szablon, bo ten jakoś mi nie pasuje… :/
Buziaki…=*

P.S. Burzowa pogoda… I’m lovin’ it :D *kretynka*

OK!

2 komentarzy

Wiem, trochę tu nie pisałam. Ale usuwanie bloga jak dla mnie byłoby głupotą ;] . Heh
Ostatnia notka nie należała do zbytnio inteligentnych, więc następna, ta którą napiszę będzie nieco mądrzejsza. Heh

***

Zajęłam się teraz na poważnie nauką. Zaczęłam też pisać listy z ludźmi z Internetu, i na tym sięwłaśnie skupiam. Możliwe nawet, że wkrótce dostanę komputer + Internet, więc będę tu zaglądać częściej, i co mnie cieszy mam znowu wenę na pisanie tu notek ^^ .
Bo ile razy próbowałam skasować bloga tyle razy zakładałam go od nowa, bo mi sszkoda go było Heh :D no nieważne:)
Pozdrawiam wszystkich, którzy to czytają.
Buźka :*

Nic…

3 komentarzy

Dobra, spox :] Ten blog nie będzie już o H. Jackmanie ani o nikim podobnym tylko taki o mój prywatny blog, nie na pokaz ;P
I później zmienię szablon i dodam muzę itp. :D
ok, narq :*

Next photos ^^

3 komentarzy

Kolejne fotki :

hugh_jackman_tony_acceptance11.jpghugh_jackman_tony_acceptance13.jpghugh_jackman_tony_acceptance15.jpghugh_jackman_tony_intro.jpghugh_jackman_tony_2004h.jpghugh_street_sunglasses.jpghugh_chair_roses.jpghugh_jackman_photo_misc3000.jpgmisc_mag_blue.jpghugh_smile_small_pic.jpghugh_leather_jacket.jpghugh_side_beautiful.jpg

Następne zdjęcia ^^

1 komentarz

Next photos with Hugh :] :

gq_tilt.jpghugh_gorgeous.jpghugh_close_handsome.jpghugh_bio_mag2.jpghugh_jackman9871.jpgvogue1.jpgbyron_allen01.jpgbyron_allen02.jpgbyron_allen03.jpgbyron_allen04.jpghugh_jackman_tony_acceptance1.jpghugh_jackman_tony_acceptance3.jpg

Zdjęcia ^^

Brak komentarzy

Next photos :

hugh_pool_table.jpghugh_look_down.jpghugh_lean_side.jpghugh_tuxedo.jpghugh_gray_solemn.jpghugh_at_beach.jpghugh_fold_arms.jpghugh_blk_bridge.jpghugh_straight.jpghugh_mag_style.jpghugh_wet.jpghugh_gray_smile.jpghugh_bio_mag.jpghugh_stand_smile.jpghugh_long_hair_up.jpghugh_beautiful_people.jpg

Zdjęcia ^^

1 komentarz

Następne fotki :

hugh_premier1.jpghugh_elle_orange.jpghugh_gray_diag.jpghugh_blue.jpghugh_cute_hair.jpghugh_sit_jeans.jpghugh_light_outside.jpghugh_cutie3.jpgleatherhugh.jpghugh_brown2.jpghugh_casual1.jpg


  • RSS